Dynamic OK XAS 31 Provozní pravidla
Pravidla :
1)Půjčováni letadla jen ověřeným osobám – finálni souhlas – jednatel Cumulus servis s.r.o. Petr Hotový
2)Sóla po přezkoušeni určeným instruktorem nebo inspektorem.
3)Piloti a žáci na sóle musi mít uzavřeno pojišteni spoluúčasti 200.000,-.Při škodě hradí celou spoluúčast. Pokud dojde k poškození z důvodu hrubého porušení předpisů(alkohol,let bez platných dokladů a další výluky) na straně pilota/žáka – uhradí celou škodu.
4)Letadlo má odpovědnostní a havarijní pojištění.V případě škody třetím osobám kontaktujte pojišťovnu a postupujte podle jejich pokynů.
5)Cena letové hodiny – od startu do přistání. Měří se na motorovém dispeji letadla automaticky. Další informace v ceníku.
6)Piloti si na začátku roku předplatí 10 letových hodin. Z této částky budou hrazeny mandatorní roční náklady a benzín. 10 letových hodin je současně jistota základního ročního náletu pro udrženi schopnosti letoun bezpečně ovládat. V případě přistoupení v průběhu roku pilot předplatí poměrnou část.
Provozni podminky:
1)Blokace letadla na společné WhatsApp komunikaci.Více než 1 den mimo hangár řešit osobně s majitelem.Při parkování na jiných letištích zajistit vždy hangárování. V případě více dnů mimo je počítán minimální nálet 2h/den.Popřípadě podle dohody s jednatelem.
2)Umytí a případně dotankování letadla(v nádržích celkem min.40l)před uklizením.Prosím čistou vodou – ne na sucho nebo starou,již použitou vodou z hangáru !!! Pozor na houbu od písku. Kabina čistou vodou a jelenicí. Vrtulové listy a kužel jen vlhkým hadrem,voda nesmí zatéct na uhlíky stavění vrtule.
V případě,že nebude letoun řádně ošetřen tedy : uzamčen,odepsán,dotankován alespoň na 40l a umyt, bude pilotovi účtováno externí ošetření s pokutou ve výši 400 Kč. Děkuji za pochopení
3)Pilotní sluchátka má každý žák/pilot svoje nebo používá ochranné návleky.V letadle je 1x redukce na klasické kolíky.
4)GPS : Dodatečnou GPS prosím nepoužívat,většinou vede jen k poškrábání kabiny. Databáze bude aktualizována 1x ročně.
5)Další ,případné provozní poplatky hradí každý pilot samostatně po dohodě s provozovatelem letiště. Fotolety,vleky… prosím předem dohodnout s Aeroklubem.
6)Evidence půjčování letadla – vyhodnocení cca1x za 3 měsíce.Pilot by v zásadě měl mít kladné osobní konto.
7)Pokud je to možné v kabině nepoužívat propisovačky- několik nevratných obarvení sedaček a interiéru/ideální klasická tužka/. Do kabiny,prosím, v čistém oděvu,který při zvlhnutí nebarví a v botách bez hlubokých vzorků-bláto,sníh…
Tankování:
Výhradně 98 – 100okt. bezolovnatý benzín primárně z provozní zásoby v hangáru.Při nákupu ideální Benzina-Verva.Při tankování použít filtr.V letadle je karta pro tankování(Moravská Třebová a Mladá Boleslav). Tankování jen za hotové.Při nákupu vždy doložit daňový doklad – připíšu na osobní konto.
V České Lípě dne 1.10.2024
Cumulus servis s.r.o. Jednatel Petr Hotový
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.