Dynamic OK XAS 31  Provozní pravidla

Dynamic OK XAS 31 Provozní pravidla

Pravidla :

1)Půjčováni letadla jen ověřeným osobám – finálni souhlas – jednatel Cumulus servis s.r.o.

2)Sóla po přezkoušeni určeným instruktorem nebo inspektorem.

3)Piloti a žáci na sóle musi mít uzavřeno pojišteni spoluúčasti 150.000,-.Při škodě hradí celou spoluúčast. Pokud nedojde k plnění havarijního pojištění z důvodu hrubého porušení předpisů(alkohol,let bez platných dokladů a další výluky) na straně pilota – uhradí pilot celou škodu.

4)Letadlo má odpovědnostní a havarijní pojištění.V případě škody kontaktujte pojišťovnu a postupujte podle jejich pokynů.

5)Cena letové hodiny – od startu do přistání. Měří se na motorovém dispeji letadla automaticky. Další informace v ceníku.

6)Piloti si na začátku roku nevratně předplatí 20 letových hodin (49.200,-bez DPH). Z této částky budou hrazeny mandatorní roční náklady a benzín. 20 letových hodin je současně jistota základního ročního náletu pro udrženi schopnosti letoun bezpečně ovládat. V případě přistoupení v průběhu roku pilot předplatí poměrnou část. 

Provozni podminky:

1)Blokace letadla on-line v kalendáři na internetu.Více než 1 den mimo hangár řešit osobně s majitelem.Blokace zasílat na jednatele.Při parkování na jiných letištích zajistit  vždy hangárování. V případě více dnů mimo je počítán minimální nálet 1h/den.Popřípadě podle dohody s jednatelem.

2)Umytí a případně dotankování letadla(v nádržích celkem min.40l)před uklizením.Prosím čistou vodou – ne na sucho nebo starou,již použitou vodou z hangáru !!! Pozor na houbu od písku. Kabina vodou a jelenicí. Vrtulové listy a kužel jen vlhkým hadrem,voda nesmí zatéct na uhlíky stavění vrtule.

V případě,že nebude letoun řádně ošetřen tedy : uzamčen,odepsán,dotankován alespoň na 40l a umyt, bude pilotovi účtováno externí ošetření  s pokutou ve výši 400 KčDěkuji za pochopení 

3)Pilotní sluchátka má každý žák/pilot svoje nebo používá ochranné návleky.V letadle je 1x redukce na klasické kolíky.

4)GPS : Dodatečnou GPS prosím nepoužívat,většinou vede jen k poškrábání kabiny. Databáze bude aktualizována 1x ročně.

5)Další ,případné provozní poplatky hradí každý pilot samostatně po dohodě s provozovatelem letiště. Fotolety,vleky… prosím předem dohodnout s Aeroklubem.

6)Evidence půjčování letadla – vyhodnocení cca1x za 3 měsíce.Pilot by v zásadě měl mít kladné osobní konto.

Tankování:

Výhradně 98 – 100okt. bezolovnatý benzín primárně z provozní zásoby v hangáru.Při nákupu ideální Benzina-Verva.Při tankování použít filtr.V letadle je karta pro tankování v Moravské Třebové a Mladé Boleslavi.Dále karta platební pro nákup u pumpy.

Při nákupu vždy doložit daňový doklad – připíšu na osobní konto.

V České Lípě dne 12.10.2019

Cumulus servis s.r.o.   Jednatel Petr Hotový